חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

רז קינסטליך - ראש העיר החדש של ראשון לציון

 

בתום מאבק צמוד, רז קינסטליך, בעבר סגנו של דב צור, עד התפוצצות פרשת ביתן. גבר על צור ובכך מסיים דב קריירה של 10 שנים מאז הצטרף לעיריית ראשון והחליף את מאיר ניצן. רז: ”ראשון לציון יוצאת למסע חדש ואנחנו נעשה את זה רק יחד”. צור: ”זכיתי במשך עשר שנים לשרת את ראשון”

 

בתחילה איש לא יכל לנחש מי ישב על כיסאו של דב צור והכל המתינו שמה החקירות נגדו יכריעו את הכף. זה לא קרה, והקרב עבר לקלפי.הוא או ראש עיר חדש. בסיבוב הראשון גבר דב על שאר המתמודדים, אך חלק מהם שהצהירו כבר בתחילת המרוץ כי במקרה של סיבוב שני הם יתאחדו סביב רז, בעצם סימנו את הדרך והקלו על קינסטליך להדיח את מי שהיה עד לא מזמן הבוס שלו.

כזכור שימש רז כסגנו של דב עד שהתפוצצה פרשת ביטן הידועב. רז שהיה גם מ"מ של דב פרש והודיע על ריצה עצמאית מול ראש העיר.

במטה של רז החלו החגיגות כבר עם ספירת מחצית מהקלפיות והשמחה הלכה וגברה ככל שהספירה התקדמה וכשהיה ברור שרז הוא ראש העיר הבא, הכל פרץ החוצה.

וכצפוי, גם למנצח וגם למפסיד היה מה לאמר לציבור.

דב צור: זכיתי לשרת את העיר ראשון לציון ואת תושביה במשך עשור. זו היתה שליחות מרתקת וזכות גדולה. לצערי, יצאתי להתמודדות הזו עם ידיים קשורות כאשר אני נאלץ להתמודד עם עננה מיותרת וחסרת שחר.

אני מודה לכל מי שהצביעו עבורי ועשו את המאמצים הגדולים מאוד בתנאים בלתי אפשריים. כעת הגיע העת לאתגרים חדשים. שוחחתי הלילה עם רז ואיחלתי לו הצלחה באתגר העצום הניצב לפניו. אעזור לו ככל שיבקש"

ולמנצח רז קינסטליך: " "אני נרגש ומודה על האמון שהענקתם לי ועל בחירתי לראש עיריית ראשון לציון הבא. אני חש את גודל האחריות על כתפיי ואת החובה שיש לי להיות ראוי לאמונכם. אני אעשה הכל כדי שתהיו גאים בבחירתכם בי. האתגרים שעומדים בפני ראשון לציון הם אמיתיים ורציניים. אני בטוח שאעמוד בהם עם השותפים הנפלאים לצידי"..

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים