חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

פורום נשים בעסקים ובקריירה בחסות המשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשון לציון- מפגש יוני

 

מה משותף ליועצת מס ולשילוב יוצר ריפוי? ובין מעצבת גרפית ושמחה והומור כדרך חיים? מה הקשר בין פיתוח משחקים לאכילה נכונה ועיצוב שמלות ערב למפגשי קידום בריאות? אלה כולם עסקים בבעלות נשים בראשל”צ, נשים שפעילות בפורום נשים בעסקים ובקריירה במשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשון לציון.

 

במפגש חודש יוני שהתקיים אתמול בבניין העירייה, התכבדנו בנוכחותן של עו"ד ליאל אבן זוהר, מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הנשים, ועו"ד דנה אייזנר לביא, יועצת ראש העירייה לקידום מעמד הנשים ומנהלת מרכז נשים עירוני, שבירכו אותנו להמשך עשייה והצלחה, וכמו תמיד הזכירו לנו שהן כאן  על מנת לסייע לנשות העסקים בכל  דבר ועניין.

אם גם את בעלת עסק בראשל"צ, או תושבת העיר בעלת עסק, אנחנו מזמינות אותך להצטרף לפורום, הפועל במסגרת המשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשל"צ ורשת הנשים העירונית.

נשות הפורום נפגשות אחת לחודש, בבניין העירייה, במפגש מועיל , מקדם ומחבק שאינו כרוך בתשלום.

אם גם את רוצה לקדם את העסק שלך באמצעות כלים דיגיטליים, להגדיל חשיפה במדיה החברתית,  לבנות קשרים עסקיים פורצי גבולות ונטוורקניג, וכל זאת תוך קידום שיוויון מגדרי ותרומה לקהילה- מקומך איתנו!

במפגש שהתקיים החודש שמענו את הרצאתה המרתקת של גאולה חיים , שמובילה עסקים וא/נשים ליציבות כלכלית. גאולה דיברה איתנו  על גיבוש אסטרטגיה למוצר מצליח תוך הבנת הסביבה העסקית, בניית אותנטיות ומיתוג . המפגש כלל תכנים עסקיים משמעותיים, יצירת שיתופי פעולה וחשיבה משותפת- כי לכולנו יש כל כך הרבה מן המשותף..

המפגש הקרוב ב-27/7/21, ועד שניפגש, מוזמנת להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו, או לקבוצת הוואצאפ השקטה, ולעקוב אחרי עדכוני הפורום.

מחכות לך.

יפית טויטו ואורנית אלוני, מנהלות הפורום

 וכל צוות ההיגוי של הפורום וצוות המשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשל"צ.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים