חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

לקשט ולצייר לבד ברמה גבוהה

 

לא כל אדם יגדיר את עצמו ככזה שיש לו כשרון לציור ולכן אם הוא היה רוצה לקשט את הקירות של הבית שלו או ליצור עבודה אומנותית הוא יפנה לשם כך לאיש מקצוע

 

לא כל אדם יגדיר את עצמו ככזה שיש לו כשרון לציור ולכן אם הוא היה רוצה לקשט את הקירות של הבית שלו או ליצור עבודה אומנותית הוא יפנה לשם כך לאיש מקצוע. יחד עם זאת, כיום בזכות שלל אביזרים שמתאימים ומיועדים לשימוש פרטי וביתי כל אחד יכול לעשות את זה. בעזרת שבלונות פרחים או כאלה בכל צורה אחרת אפשר לצייר על קירות, על דלתות ודפנות של ארונות, להכין עבודות יצירה מושקעות ומיוחדות והכל בקלות וללא שום דרישה של כשרון או ניסיון. השבלונות כיום עמידות, חזקות וגם מתאימות לשימוש עם צבעים מסוגים שונים – צבעי קיר, צבעי גואש וגם אם אביזרים כאלה ואחרים שיכולים ליצור אפקטים בציורים – מכחולים בעוביים שונים או חתיכות של ספוג. עם מחשבה יצירתית ורצון – אפשר להפוך את הבית ליפה וייחודי!

איך בוחרים שבלונה ומה כדאי לדעת על שבלונות?

השבלונות בעצם עוזרות למי שרוצה ליצור צורה מסוימת בלי שהוא יודע או יכול לעשות את זה ביד חופשית. השבלונות שעשויות מפלסטיק קשיח בדרך כלל מיועדות לצביעה בתוכן כך שהצבע מקבל את הצורה של השבלונה והצורה הסופית על הקיר או על הדף תהיה מדויקת ויפה והכי חשוב – תיראה בדיוק כפי שרצו שהיא תיראה. כיום אפשר למצוא שבלונות באינספור צורות, גדלים וצורות שיתאימו לכל צורך או מטרה ויתרה מכך – יש גם שבלונות לשימוש ייעודיים, כמו למשל שבלונות לצביעה על הקיר. כאשר מצמידים אותן לקיר ומוודאים שהצבע ברמת הצמיגות הנדרשת – אין ספק שהצורה על היקר תתקבל בדיוק כמו שרוצים, בלי נזילות, בלי יציאה מהקווים ועם הרבה דיוק. בזכות שימוש בשבלונות אפשר לבצע שלל משימות באופן עצמאי ולא חייבים להזמין איש מקצוע או לשכור שירותים של צייר על קיר. יש משהו מאד אישי ורגשי במשימה כזאת שמבוצעת לבד על ידי בני המשפחה שמתגוררים בבית ונהנים מהתוצאה על בסיס יומיומי.

עולם האומנות לשירות מי שפחות מעורה בתחום

כאמור – השבלונות מתאימות ונוחות לשימוש גם עבור מי שלא מגדיר את עצמו כבעל כשרון ציור ובעצם אפשר לומר שהן מתאימות דווקא לו. בעזרתן אפשר להגיע לרמה גבוהה של דיוק בצורה שאותה רוצים לצייר או לצבוע וגם בתוך השבלונה אפשר להכין אפקטים של שילוב בין צבעים. כאשר מוסיפים לשבלונות אביזרים נוספים כמו מכחולים מסוגים שונים, נייר דבק להגנה על אזורים מסוימים מצבע, ספוגים וכמובן מעט מים – אפשר ליצור יצירות אומנותיות של ממש ולהרגיש כמו איש מקצוע. אין ספק שהתוצאה תהיה הרבה יותר ממשמחת ותמיד כיף ומספק לשהות בחלל שיש בו יצירה אישית שמבצעים אותה לבד בלי עזרה של אנשי מקצוע. בעבודות שכאלה אפשר וכדאי לשתף ילדים והם יחושו הרבה מאד סיפוק.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים