חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

בוצ`ר לבשר – כחלק מסט מתנות לראש השנה

 

כל מי שאי פעם יצר תפריט מיוחד לאירועים יודע עד כמה מרכזית היא העבודה עם בשר איכותי בעולם הקולינריה הישראלי. קודם כל משום שיש צורך לייצר מנות בשריות כמעט לכל סוג של אירוע. אבל מעבר לכך, העובדה שישראלים אוהבים בשר אומרת שאתם גם מוכנים להשקיע המון בשביל לייצר חוויה בישול או להעניק מתנות שקשורות לתחום המטבח והבשרים

 

כל מי שאי פעם יצר תפריט מיוחד לאירועים יודע עד כמה מרכזית היא העבודה עם בשר איכותי בעולם הקולינריה הישראלי. קודם כל משום שיש צורך לייצר מנות בשריות כמעט לכל סוג של אירוע. אבל מעבר לכך, העובדה שישראלים אוהבים בשר אומרת שאתם גם מוכנים להשקיע המון בשביל לייצר חוויה בישול או להעניק מתנות שקשורות לתחום המטבח והבשרים. בין היתר, בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה בביקוש לרכישה של בוצ’ר בשר כחלק מהמתנות שארגונים רבים מעניקים לעובדים שלהם במהלך ראש השנה. בוצ’ר בשר הוא מצד אחד כלי עבודה נוח מאוד, ומהצד השני גם אפשר למצוא מוצרים מעוצבים בצורה מהממת ויוקרתית, ולכן זהו מוצר שאתם יכולים להעניק בתור מתנה מרשימה לצוות העובדים שלכם.

העובדים ביקשו ואתם רוכשים בוצ’ר לבשר

הסיבות שבגללן אתם צריכים לבחון מראש רכישה מרוכזת של בוצ’ר לבשר הן:

  1. הצורך לבצע הזמנה מוקדמתככל שיש לכם כמות גדולה יותר של עובדים כך צריך לתת לאנשי המקצוע שאיתם אתם מייצרים את מתנות ראש השנה יותר זמן להתארגן כדי לשלוח אליכם את המתנות. ועל כן, הזמנה מוקדמת היא חלק אינטגרלי וחשוב בתכנון לוח השנה של החברה שלכם ואתם רוצים להשקיע את מירב המאמצים בכדי לייצר את תנאי ההזמנה הטובים ביותר.
  2. היכולת לייצר סוגים שונים של עיצוביםאפשר לתת לעובדים שלכם את ההזדמנות לבחור סוגי עיצובים שונים. כך לכל עובד יהיה בוצר לבשר שמתאים לעיצוב חלל הפנים של המטבח שלו זה יוצר מתנה אישית אבל קלה מאוד ליצירה והתאמה.
  3. היצירה של חריטה אישיתכאשר מדובר על מתנה לכל צוות העובדים שלכם, אפשר לחרוט את שם הארגון או מסר קצר אנשי המנהלה של הארגון על גבי המתנה עצמה. זו היא גם מזכרת מיוחדת אבל גם הדרך שלכם להכיר תודה ולהביע הערכה לצוות העובדים המסור והחשוב שלכם.
  4. המשלוח בהתאם ללוח הזמניםתיאום המשלוח ליום הרמת הכוסית בחברה הוא חלק חשוב בעבודה אל מול חברה מקצועית ומנוסה. לפיכך, אתם נדרשים להבטיח שיש תיאום מושלם בין כל הגורמים המעורבים בתהליך הייצור והמשלוח של המתנות ואתם יכולים לקבל את המתנות הדרושות לכם בדיוק בזמן.

בחירה של מתנה שהופכת את חוויית המטבח למהממת

יש כל כך הרבה מתנות בעיצוב אישי כיום בעולם הייצור והעיצוב. אבל אם אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם מתנה שמתאימה בדיוק לרוח החברה ולחוויות שאתם אוהבים לחוות ביחד, אז כדאי לכם לחשוב על רכישה של מוצרי בישול בשרים למטבח. זו היא גם הדרך הנוחה ביותר לייצר בשר ברמה גבוהה, וגם מתנה שכל אחת וכל אחד יכולים לאהוב. ולכן מדובר על הפתרון האולטימטיבי לרכישה של מתנה שימושית ויוקרתית.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים