חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

אל תיגררו לזה. תשכחו מהדרך הישנה – והכירו את פתרון הגרירה החדש

 

בכל נסיעה על הכביש, במיוחד כשהיא משלבת בתוכה מספר שעות לכל כיוון... קיימת מן תחושה של ”פיל ברכב” – מה יקרה אם הרכב ישבק חיים ויתקע באמצע הדרך ? עצם המחשבה על כך שנאלץ לעצור בצידי הדרך בשום מקום, ננסה להתקשר לאיזו חברת גרירה שעלתה לנו מחיפוש מהיר בגוגל (נפלאות השיווק הממומן) ונחכה במשך מספר שעות עד לחילוץ המיועד... 

 

בכל נסיעה על הכביש, במיוחד כשהיא משלבת בתוכה מספר שעות לכל כיוון... קיימת מן תחושה של "פיל ברכב" – מה יקרה אם הרכב ישבק חיים ויתקע באמצע הדרך ? עצם המחשבה על כך שנאלץ לעצור בצידי הדרך בשום מקום, ננסה להתקשר לאיזו חברת גרירה שעלתה לנו מחיפוש מהיר בגוגל (נפלאות השיווק הממומן) ונחכה במשך מספר שעות עד לחילוץ המיועד... מלחיצה לכשעצמה.  אחרי שכל המבצע החילוץ הזה יסתיים – החשבונית לא תאחר להגיע, וסביר להניח שנצא עם חור גדול בכיס.

אז האם אפשר אחרת? כיצד ניתן להתכונן לכך מראש ולהיות בטוחים שתשלום הגרר יהיה נמוך והגיוני?

בהחלט אפשר, כל הפרטים בהמשך הכתבה. אז נתחיל עם כמה כללי בטיחות ותפעול שכדאי להכיר למקרה שנתקעים בצידי הדרך:

בעיה ברכב

ראשית יש להחנות את הרכב מעבר לקו השוליים, לאחר מכן הדליקו את אורות החירות ולבשו את האפוד הזוהר. צאו בזהירות מהרכב והציבו את משולש האזהרה מאחורי הרכב במרחק של כמה מטרים, שיהיה לנהגים החולפים מספיק זמן תגובה. לאחר מכן עמדו מעבר לגדר ההפרדה (בצד הימני של הרכב) והתקשרו לשירות החילוץ במקרה הצורך.

נורות אזהרה דולקות

במקרה שנורות האזהרה נדלקות בצבע אדום – יש לפעול מיידית ולעצור בצידי הדרך (לפי הכללים שציינו מקודם), נסו לחפש בגוגל את המידע אודות הנורה הדולקת ולאחר מכן התקשר לשירות החילוץ. נדלקה לכם נורה צהובה? סימן שיתכן ותצטרכו לבקר במוסך בקרוב, אך הנסיעה עצמה לא מהווה סיכון ממשי – אך חשוב לבדוק את העניין בימים הסמוכים.

התחממות מנוע

במקרה של התחממות מנוע, בצעו את פעולות העצירה בבטיחות כפי שציינו מעלה, אל תפתחו את מכסה המנוע עד שהרכב מתקרר! יש לחכות לפחות כחצי שעה כשהרכב כבוי. בזמן שאתם מחכים התקשרו לשירותי החילוץ וחכו בבטחה בצד הדרך מעבר למעקה הבטיחות.

הרכב לא מתניע

יכול להיגרם בשל מספר תקלות אפשריות, השכיחה מביניהם היא מצבר מרוקן,יש לבקש בזהירות מהרכבים החולפים עזרה בהטנעת המצבר – וכדאי מאוד לדאוג שיש לכם כבלים תקינים ברכב.
כאשר אתם מחברים את הכבלים – עדיף תמיד לחבר את הפלוס לפני המינוס, וכאשר אתם מנתקים נתקו בתחילה את המינוס ואז את הפלוס.

אז כיצד תוכלו להתכונן למצבים האלו מראש?

כשאתם זקוקים לשירות הגרר הכירו את השירות החדש של מנויי אפליקציית Cello – שירותי דרך וגרירה 24/7!

חבילה מקיפה הזמינה עבורכם 24/7 בעלות של פחות מ-15 ש"ח לחודש!
תוכלו ליהנות מהשירותים הבאים בטלפון אחד – שירותי גרירה , שירותי פתיחת דלתות נעולות או פגומות, התנעות חירום, החלפת גלגל באמצע הדרך, תדלוק, טעינת מצבר ואפילו הזמנת מונית.

איך נרשמים לשירות? בקלות!

  • מצטרפים דרך אפליקציית Cello  לשירות
  • ברגע שנתקעתם מסיבה כלשהי – אתם מתקשרים למוקד הזמין עבורכם בכל רגע ביום במספר *6261 או דרך האפליקציה
  • וזהו, השירות כבר בדרך אליכם – והסכום? ידוע מראש! 

אז עכשיו כל שנשאר לנו הוא לאחל לכם נסיעה בטוחה, בראש שקט וללא דאגות!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים