חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

שייט משפחתי בהרצליה עם גל ונעמה השכרת יאכטות

 

הילדים גדלו, וכבר לא תמיד רוצים להצטרף אליכם לטיול או בילוי של שבת או חג. מכירים את זה? מן הסתם, גם אתם לפעמים מרגישים שהילדים שלכם מתחילים קצת להתנתק מכם, לשקוע בעניינים שלהם וכבר פחות מבלים אתכם

 

הילדים גדלו, וכבר לא תמיד רוצים להצטרף אליכם לטיול או בילוי של שבת או חג. מכירים את זה? מן הסתם, גם אתם לפעמים מרגישים שהילדים שלכם מתחילים קצת להתנתק מכם, לשקוע בעניינים שלהם וכבר פחות מבלים אתכם. מה שאתם צריכים זה לפתות אותם בבילוי שווה באמת, שגולת הכותרת שלו תהיה שייט משפחתי בהרצליה, ואתם תראו בעצמכם שפתאום הם רוצים לבוא, ושמחים שבאו.

אם אתם מתכננים יום טיול משפחתי מלא הרפתקאות, שיכלול גם איזו פעילות של אקשן, גם קצת שופינג ולקינוח מסעדה טובה, אתם לא צריכים לנסוע רחוק מדי: שייט משפחתי בהרצליה זה בדיוק מה שאתם צריכים. קרוב לכל מקום, נגיש גם בתחבורה ציבורית, ועם המון אטרקציות.

הרצליה היא עיר חוף יפהפייה המציעה מגוון רחב של אפשרויות בילוי לכל המשפחה. גולת הכותרת של יום כיף משפחתי בהרצליה יהיה, איך לא, השכרת יאכטה לשייט משפחתי על יאכטה מסוגננת וספורטיבית, במסלול שאתם בוחרים ובקצב המתאים לכם. השכרת יאכטה לשייט משפחתי בהרצליה היא בילוי המתאים לכל הגילאים - גם לבני הנוער הזעופים ש"עושים טובה" שהם באים, גם לקטנטנים הנלהבים, ואפילו לסבא וסבתא. 

שייט משפחתי בהרצליה מציע לכם מצד אחד להתרחק מהמולת העיר וליהנות מהשקט של הים, ומצד שני תראו איזה כיף - לא צריך לארוז מזוודה או לנסוע מרחקים גדולים ולהתכונן יותר מדי. המיקום בהרצליה נוח למדי, יש המון חניה והכל נגיש. 

למה השכרת יאכטה לשייט משפחתי בהרצליה זו חוויה חיובית שמתאימה לכל הגילאים?

מעבר לעובדה ששייט על יאכטה זה כיף טהור, השכרת יאכטה לשייט משפחתי מציע לכם הזדמנות מופלאה לגיבוש  שאי אפשר לעשות כשנוסעים ביחד ברכב למשל, ויש מישהו שצריך לנהוג, מישהו שאחראי על הניווט, והילדים משועממים מאחור. על היאכטה כולם שווים, כולם יכולים ליהנות ולהירגע, לשחק, לשיר, להשתזף או אפילו לקפוץ למים עם אבוב! בנוסף, שייט משפחתי בהרצליה  מספק גם חוויה לימודית: הנה הזדמנות ללמוד על הים, על הסביבה הטבעית שלנו, על דגים, אקולוגיה וטבע. 

כדי להפוך השכרת יאכטה לשייט משפחתי לחוויה מוצלחת, כדאי לשים לב לכמה דברים:

מומלץ להזמין את השייט המשפחתי מראש, במיוחד אם התכנון שלכם הוא לסופשבוע, בחגים או בחופשים. כך תוכלו להבטיח מקום לכל המשפחה ותמנעו אכזבה מכך שהגעתם עד לשם ולא הצלחתם לשוט.

בחרו יאכטה המתאימה לצרכים שלכם. התייעצו עם הצוות, הסבירו כמה אנשים תהיו, ושמטרת השכרת יאכטה לשייט משפחתי היא גיבוש המשפחה, מה הגילאים וכו’ – ובחרו את היאכטה שמתאימה לכם. 

הביאו אתכם ציוד מתאים. הביאו חולצה להחלפה למקרה שתירטבו מאיזה גל סורר, עליונית למקרה שיהיה לכם קריר, וכמובן כובע, קרם הגנה, משקפי שמש ובקבוקי מים.

לסיכום: השכרת יאכטה לשייט משפחתי בהרצליה היא חוויה מהנה ומגבשת לכל המשפחה, שמאפשרת לכם לנוח קצת וליהנות מהים, מהשמש, מהאוויר הצח ומזמן איכות משותף, שכולנו כל כך כמהים אליו.

שייט משפחתי בהרצליה עם גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים