חיפוש
 
לדף הבית >>     הורים וילדים >>

על טעויות הוריות נפוצות וגם על איך לתקן

 

אף הורה לא מקבל מדריך הורות כשנולדים ילדיו, כולנו לומדים להיות הורים תוך כדי ההורות עצמה. וכמו בכל תהליך למידה, אף הורה אינו חף מטעויות או מושלם, אך הורה שלם בהחלט רוצה להבין טוב יותר ולתקן. לכן ארזתי מאות שעות ניסיון בהדרכות הורים ויצרתי עבורך הדרכה ממוקדת ופרקטית שעיקרה טעויות נפוצות שאנחנו עושים כהורים, ובעיקר, איך לתקן ולהיות שלמים יותר עם עצמנו כהורים.

 

הדרכה אינטרנטית – אופס, טעיתי… על טעויות הוריות נפוצות וגם על איך לתקן

אופס, טעיתי…כי אין הורים מושלמים, אבל יש הורים שרוצים לתקן

אף הורה לא מקבל מדריך הורות כשנולדים ילדיו, כולנו לומדים להיות הורים תוך כדי ההורות עצמה. וכמו בכל תהליך למידה, אף הורה אינו חף מטעויות או מושלם, אך הורה שלם בהחלט רוצה להבין טוב יותר ולתקן.

לכן ארזתי מאות שעות ניסיון בהדרכות הורים ויצרתי עבורך הדרכה ממוקדת ופרקטית שעיקרה טעויות נפוצות שאנחנו עושים כהורים, ובעיקר, איך לתקן ולהיות שלמים יותר עם עצמנו כהורים.

בהדרכה תמצאי הכוונה בנושאים הבאים:

  • משפטים ואמירות הוריות
  • זיהוי האני ההורי שלכם
  • סמכות וגבולות – דרך בחירה של הטוב
  • לא, לא, לא… מה כן?
  • תשומת לב שלילית וכיצד נכון להתמודד איתה

כל התשובות לשאלות הללו נמצאות בהדרכה האינטרנטית. אחרי מאות שעות הדרכת הורים ויעוץ אני יודעת שההדרכה הממוקדת שלי יכולה לחסוך לך הרבה זמן, טעויות, עצבים, ריבים וכסף.

משך ההדרכה כ- 25 דקות.

יתכן ובתום ההדרכה תישארי עם שאלות. זה קורה וזה בסדר גמור. במקרה כזה מגיעה לך שיחת יעוץ טלפונית של 30 דקות איתי (הטבה בשווי 180 ש”ח)!

תחליטי בסוף שאת זקוקה גם להדרכה פרטנית? תוכלי תמיד לפנות אליי לייעוץ ועלות ההדרכה תקוזז מעלות הייעוץ הפרטני, אבל לאחר שהובלתי מאות שעות הדרכת הורים, בנושאים שונים ומגוונים ולאחר שארזתי את כל הידע להדרכה מעולה וממצה אני יכולה להבטיח לך שההדרכה שלי עשויה לחסוך לך הרבה זמן, עצבים וכסף על ייעוץ. מניסיוני, רוב ההורים יודעים מה הם עושים ורק זקוקים להכוונה קטנה לכיוון הנכון וזה בדיוק מה שהקורסים וההדרכות שלי מספקים.

איך זה עובד? את רוכשת את ההדרכה ומקבלת קובץ וידאו עם הדרכה פרקטית על טעויות שכמעט כל ההורים העושים, ובעיקר, איך לתקן ולהתנהל נכון יותר ובכך להפחית משמעותית התמודדויות מורכבות מול הילדים כך שהאווירה בבית תהיה נעימה יותר. ההדרכה נשארת ברשותך ואת יכולה לצפות בה שוב ושוב בעת הצורך.

למי ההדרכה מתאימה? לכל הורה שרוצה להתמודד טוב יותר וללמוד מטעויות נפוצות של אחרים.

יש לך עוד שאלות? מלאי פרטים בטופס צור קשר ואחזור אלייך עם תשובות: טופס ליצירת קשר

לינק לרכישה:
https://bit.ly/2BCBwde

יש לכם עוד שאלות למעין אטיה הדרכת הורים ויעוץ שינה? כנסו!

054-2182170  בקרו באתר שלי

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים